marți, 5 ianuarie 2016

Am revenit !

Din dorința de a face cunoscut pe internet ORAȘUL BROȘTENI, înafara de postările ce se fac pe Facebook pe pagina orasului, începănd de astăzi toate noutățile vor fi publicate pe această pagină. Postările pe Facebook se adresează doar celor ce sunt conectați în această rețea de socializare, nefiind indexată de motoarele de căutare web.În ultima perioada am observat scăderea interesului navigatorilor pe internet si a motoarelor de căutare referitoare la această pagină, drept pentru care am reluat postarile.
Începând cu  anul 2007 am publicat o serie de materiale care au ilustrat istoricul localității,fotografii vechi,videoclipuri cu evenimentele petrecute în Broșteni și alte articole de interes. Pană la aceasta dată pagina a fost accesată de 382.561 ori, avand cele mai importante accesari din :
România
289930
Italia
25306
Statele Unite ale Americii
17228
Germania
9040
Spania
6026
Regatul Unit
3944
Republica Moldova
2620
Ucraina
2581
Franța
2394
Rusia
1328  
Pe viitor aș dori să găsesc colaboratori pentru redactarea conținutului. Oricine doreste să colaboreze cu orice fel de materiale (texte, fotografii, video) poate să mă contacteze pe adresa de mail lungu64@yahoo.com sau pe pagina de Facebook  https://www.facebook.com/vasilelungu

 
Design by Free WordPress Themes