OBICEIURI DE NUNTA

Luna august a fost cea mai "aglomerata" luna a nuntilor.In aceasta luna,tinerii nostri,plecati peste hotare,aflati in concediu, si-au unit destinele.Am avut ocazia sa filmez 4 dintre aceste evenimente.Toate nuntile au avut un farmec aparte.La toate nuntile s-a incercat sa se respecte traditia si obiceiurile vechi,lucru ce a fost reusit cu prisosinta.Am sa va prezint in continuare doua dintre aceste obiceiuri: venitul mirelui la casa miresei si iertaciunea tinerilor in fata parintilor.In filmuletele prezentate o sa recunoasteti oameni ce locuiesc sau au locuit in Brosteni,actiunea petrecandu-se in Pascani,nunta avand loc in Brosteni.I-mi cer scuze fata de ceilalti insuratei ca nu am prezentat imagini de la nuntile lor,dar poate daca timpul i-mi v-a permite o voi face. 

 

 

Imagini pentru teme create de merrymoonmary. Un produs Blogger.